Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Libija: ustanak potlačenih ili pokušaj svrgavanja nepodobnog režima

Komentari (18) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 25 februar 2011 00:35
Turas
Činjenice štimaju ali uzroci su dosta jasni Naime EU i njihovi saveznici nikada nisu u svojoj koncepciji sveta marili za demokratiju.Naravno samo retorički i uvek u ostvarivanju ciljeva,makar i perfidnih.Krajnji cilj njihove zapadne civilizacije,bio i ostao materijalistička hegemonija.
Preporuke:
0
0
2 petak, 25 februar 2011 01:00
CNN javlja
Iz iskustva znamo da kada CNN,BBC, itd počnu sa iveštavanjem o masakrima hiljadama mrtvih(npr.200.000 silovanih muslimanki u BiH već u aprilu 92.ili oružje za mas. uništ. u Iraku)avio-bomb. civila itd,možemo da pretpostavimo ko je debelo umešan u te "igre" i da u priče o ljudskim pravima ne veruje ni većina njihovih ml. tinejdžera.
Preporuke:
0
0
3 petak, 25 februar 2011 04:26
Srboljub Savic
Sve vec vidjeno.
Libijsku naftu treba dati americkim i britanskim
firmama (Rusi, Kinezi, ... - napolje!).
Nasi koji su se vratili iz Libije, jasno govore, ...
EZ, bez imamo maste, ponavlja istu mantru - "razlog"
da se izvrsi invazija -"sprecavanje ...."
[Kao svedok cuvenih demonstracija u Indoneziji,
video sam da su sve placene i da cak, nije nikakav
poseban problem dobiti, koliko ti dzep ima,
"demonstrante". Ni prijava policiji (caj besplatna)
nije problem.
Doduse, video sam i prave-namrgodjenih radnika
grupe fabrika u Surabai, bez divljanja, ...]
Kako zivimo u tragicno vreme-bez morala i svesti,
to ce se i sa Libijom ponoviti, Avganistan, Irak i
Srbija, pored UN, Africke Unije i EZ-koja je, valjda
zaduzena, za svaku podrsku lazima i akcijama SAD.
S. Savic
Preporuke:
0
0
4 petak, 25 februar 2011 04:33
Aleksandar
u pomenutim zemljama neće ni postojati period demokratije koju bi eventualno nasledio radikalni i fundamentalistički islamski režim. Demokratija u zemljama koje su bile izložene sukobima ni u načelu nije moguća što možemo da se uverimo na primeru Tunisa gde je nedavno pronađeno telo 34-četvorogodišnjeg poljskog sveštenika kome je prerezano grlo.

Ovo nista ne znaci, argument je rdjav ako se zna da je jedini "teroristicki" akt za vladavine Ben Alija, bombardobanje sinagoge u Dzerbi 2002 izveo jedan ponemceni Poljak koji je kobajagi presao u Islam i "uclanio" se u Al Kaidu i digao je u vazduh nekoliko namckih turista i ostetio najstariju Sinagogu na svetu van Izraela. Uspostavilo se na kraju da je u pitanju bio klasicni Poljak katolik koji je radio za CIA da pokaze kako "islamski fundamentalisti" terorisu ljude cak i u turistickom raju Tunisa.
Preporuke:
0
0
5 petak, 25 februar 2011 04:45
Aleksandar
Postavlja se pitanje da li je al-Kaida još uvek toliko moćna da uzrokuje menjanje režima u severnoafričkim zemljama, uprkos tome što je navodno pretrpela poraz u Iraku i teške gubitke u Avganistanu. .... izjave Moamera Gadafija u kojima on optužuje al-Kaidu da stoji iza sukoba kao i tvrdnje da Osama Bin Laden manipuliše Libijskim narodom.

Ne postoji nikakva Al Akaida, to je americka izmisljotina jer zapravo radi o navodnoj "organizaciji" koja je pod kontrolom i usmerenjem CIA i kada Gadafi kaze "Al Kaida" on misli Amerika. Gadafi zna da su "islamisticki fundamentalisti" tvoreveno CIA jos od sedamdesetih godina, ali sada imaju drugu svrju, ne vise rusenje SSSR-a, vec pruzanje navodnog opravdavanja americkog mesanja u unutrasnje stvari (sto ukljucuje i agresiju kao one na Irak i Avganistan) muslimanskih naroda naseljenih gde ima nafte ili gde naftovodi treba da prodju. Cak ni po americkim tvrdnjama Al Kaida nije nikad bila u Iraku.
Preporuke:
0
0
6 petak, 25 februar 2011 09:32
m. -ić
Ustanak potačenih ili ustanak potplaćenih?

No, kako su Gadafiju kosovski mafijaši braća, ne mislim da iko iz Srbije treba da proliva suze ako ode. Ne treba ni ako ostane.
Preporuke:
0
0
7 petak, 25 februar 2011 10:52
gavrilo
da, da puno priče ali mi bar znamo kako se priprema javno mnjenje i ko ga priprema! sve može stati u jednoj rečenici:puč u Libiji organizuju strane obavješajne službe! CILj:NAFTA!!!!
Preporuke:
0
0
8 petak, 25 februar 2011 10:57
Borut
Da, ali bomba u berlinskoj diskoteci je eksplodirala dve nedelje nakon tzv. 'incidenta u zalivu Sidra', u kojoj su Amerikanci ubili 35 libijskih vojnika i potopili dva ratna broda. Naime, američka ratna mornarica je od ranije sistematski i provokativno ulazila u sporne vode zaliva Sidra, što je kulminiralo tzv. 'incidentom u zalivu Sidra', kada je američka pomorska armada iz sastava 6. flote, sastavljena od čak tri nosača sa 250 aviona, pet krstarica, dvanaest razarača, šest fregata, i 27,000 vojnika ušla u sporne vode da bi isprovocirala libijsku reakciju. U tom napadu agresor je potopio dva libijska ratna broda. Poginulo je 35 libijskih vojnika. Mada nikada nije dokazano da je iza eksplozije u diskoteci bila Libija Amerika je svejedno krenula u bombardovanje te zemlje.
Preporuke:
0
0
9 petak, 25 februar 2011 10:59
jedina mogućnost
Gadafijeva jedina mogućnost je da deluje vrlo vrzo i vojno uguši pobunu pre nego što agresori pripreme konkretne mere. Sankcija posle sigurno neće biti, jer nafta treba svima, a pre svega Zapadu.
Preporuke:
0
0
10 petak, 25 februar 2011 11:02
cilj je energetska nezavisnost Evrope od ruske nafte
Cilj Zapada je preuzimanja kontrole nad libijskom naftom za evropsko tržište. Ovo je u suštini odgovor na Južni tok, odnosno politička akcija Zapada da obezbedi tzv. 'energtsku nezavisnost', jer Rusija može da se u izvozu okrene u potpunosti i Kini, a želi se izbeći energetska zavisnost Evrope od Rusije (i na taj način pojačan politički upliv). Naime, glavni geostrategijski strah Vašingtona je ujedinjena Evropa i Rusija.
Preporuke:
0
0
11 petak, 25 februar 2011 11:37
@@
Drž se Muamere !A Libijskom narodu preporuka -čuvajte to što imate,da vam ne bude žao jednoga bliskog dana .
Preporuke:
0
0
12 petak, 25 februar 2011 13:51
Miroslav Đukić
Ovde nema ni "s" od "spontanosti". Samo se nastavlja tamo gde se stalo. Žalim nevine žrtve, ali ovo je rat za naftna polja, kako god završi, narod Libije će završiti kao gubitnici.
Preporuke:
0
0
13 petak, 25 februar 2011 18:34
Zoran
Pa zar autor ovog teksta nije video parolu na TV-u, i to RTS-u, protestanta: "Nafta Zapadu!"

Otuda nije čudno što nije uvrstio i treću varijantu u severnoj Africi, a i šire, kao, recimo, jako uporište Al Kaide.
Preporuke:
0
0
14 petak, 25 februar 2011 18:47
Visarion.Ima dalje ali mesta nema.Ali vi i onako sve znate
Komentatori su jasniji nego autor.Strani faktor i nafta su u pozadini.To je najverovatnije.Autoru je više stalo da sve ispriča i da ostavi što više podataka kako bi se moglo zaključivati.Međutim situacija je trenutno neizvesna.Očito je da se sve to razlikunje od onoga što se zbivalio u ostalim severnoafričkim zemljama.Verovatno je da Al Kaida ne stoji iza svega,ali kako kad je ona bliža nego Amnjeričko Britanska borba za naftu.Nije jasno ko i kako igra na kartu plemena i koliko je to faktor koji su Amerikanci i Englezi u stanju da iskoriste.Oni ili Al Kaida - pitanje je sad.Scenario istina liči na ono što je već viđeno.Hoć li Obama da naleti na minu kao Buš u Iraku?Kopliko je to u Iraku bio uspeh a koliko promašaj.Nisam nigde pročitao koliko su se oni okoristili Iračkom naftom i da li je to dovoljno da iskompenziraju ono što ih je tamo koštalo i žrtve koje su dali?Možda će početi da promašuju sve više ili im to zbog nečeg odgovara?Ali mesta za dalji razgovor nema.
Preporuke:
0
0
15 petak, 25 februar 2011 22:34
cim nije priznao kosovo i protivnik je amerike
mora da je dobar
i svi "pravi" srbi ce da ga brane

to sto je malo ubijao (nevine) ljude (npr. lokerbi), nema veze. to sto je diktator koji pare od te nafte sipa u svoje dzepove i svoje porodice - ma nema veze.

samo se setite naseg diktatora i njegovog sina koji je nosio gajbice u pozarevcu. e gadafijevi sinovi nose gajbice po svajcarskoj...
Preporuke:
0
0
16 subota, 26 februar 2011 01:41
masa maric
srbija na dnu,naša ,,demokratska vlast,,gora no diktatorska a mi danima raspravljamo o sukobu u Libiji i moram reći vrlo loše govorimo o Gadafiju.Ma oni imaju njega jednog a mi 25 Gadafija.Ono što je vrlo simptomatično kritikujemo Gadafija ,,na sva usta,, kao razumemo se u islamizam, pa narod ne zadovoljan i zato ga neće sramota!Svoje probleme ne rešavamo a bavimo se tuđim.Treba Srbija da se drži po strani,da mnogo ne priča o Gadafiju i Libiji jer ako nam je iko pomogao i našao nam se u nevolji kad drugi nisu hteli onda je to ON!On šalje svoje ljude da studiraju kod nas i to nam dobro plaća i samo to a on naše građane prima u velikom broju sa najvećim poštovanjem i dobro plaća.Mnogo je više naših koji i danas bi itekako išli u Libiju da rade jer od naše silne demokratije ne može da se preživi.Ko ti je pomogao kad ti je bilo najteže poštuj ga uvek pa i kada drugi misle o njemu loše.Hoće amerikanci naftu e dobiće je malo sutra od Gadafija,videće te!
Preporuke:
0
0
17 subota, 26 februar 2011 08:25
Zoran
Libija naftom snabdeva potrebe Italije 51%, Nemačke 14%, Francuske 5%, Kine, Srbije... Pobuna izvire istovremeno iz verovanja naroda da će mu nešto biti bolje ako bude imao "pravo glasa" i imperijalne politike, čiji je glavni cilj ograničavanje Kine i Rusije, u pristupu nafti i velikom biznisu u Libiji. Ovo će one, međutim, verovatno i dalje imati, jer je anti-američko raspoloženje Libijaca veliko.

Ključ je u činjenici da Libija rapolaže najvećim POTVRĐENIM rezervama nafte.

Verovatan ishod na kratke staze je podela zemlje, rat i upad NATO (pod plaštom evropskih snaga koje štite svoje radnike i pristup izvorima nafte) na istok zemlje.

U najgoroj situaciji je Rusija, koja vaga svoje interese i osvajački pohod protivnika, i verovatno će na tome i ostati, jer im je strateški cilj izbegavanje konfrontacije u narednih 15-20 godina. Srbija će takođe platiti ceh ako NATO zaista uđe u Libiju. Ali, dugoročno, ovo bi bio još jedan veliki glib u kome će se zakovati točkovi imperije.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 28 februar 2011 10:04
S
Ova tema je otišla pri dnu strane, pa ne znam koliko će moje pitanje biti aktuelno:

Je li ovo znači kraj TV Pink? Da li su ovim intervjuom sa Gadafijem psotigli važan novinarski gol i katastrofalan političk autogol?
*
A za diksutanta „cim nije priznao kosovo i protivnik je amerike“

Da li si gledao dokumentarac o Kastru, snimljen u USA? Jedan od "junaka" čovek koji je srušio kubanski avion da bi naudio Kastru..Uživa dobru peniju u USA i sve počasti za svoje "junaštvo" i "demokratske zasluge".
Znači,to rušenje aviona je bilo opravdano, pozitivno.
Svaka ti čast na logici.Ja naivan mislio da je svaki zločin za osudu. Izgleda da nije.
*
samo se setite naseg diktatora i njegovog sina koji je nosio gajbice u pozarevcu. e gadafijevi sinovi nose gajbice po svajcarskoj...

Sećamo se.Ali, ni diktator ni njegov sin nisu „zaradili“ ni stoti deo od onog što su "stekli" za par godina dosove perjanice.
Nošenje gajbica je ipak teže od tetkinog kanabeta...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner